FAQ

Hieronder kan u een antwoord vinden op veelgestelde vragen. Aarzel niet ons te contacteren voor andere vragen of bijkomende inlichtingen.

    • Horeca materiaal kan afgehaald worden op vrijdag of zaterdagvoormiddag. Retour is te voorzien op maandag (voormiddag of namiddag). U betaalt één dag huur en kan de materialen op die manier afhalen de dag voor uw event en terugbrengen de dag na uw event. Indien horecamateriaal gedurende de week gehuurd wordt, is het gedurende 3 dagen ter beschikking van de klant voor de vermelde huurprijs van één dag.
    • Jazeker! Afwasservice is inbegrepen voor porselein, bestek en glaswerk. Andere materialen (opdienmateriaal, kookpotten, keuken- en buffetmateriaal alsook horeca-toestellen) dienen gereinigd binnengeleverd te worden. TIP: het glaswerk, koffie- en soeptassen en de ramekin-potjes dienen met de opening naar onder in de desbetreffende bak geplaatst te worden! (dit is op de manier waarop u de materialen ontvangt).
    • Het is mogelijk te betalen door middel van cash ofwel bancontact bij afhaling in de toonzaal. In geval van levering vragen wij de betaling vooraf uit te voeren door overschrijving ofwel betaling (cash of bancontact) in onze toonzaal.
    • Op eenvoudige vraag kunnen wij uw bestelling leveren op het door u gewenste adres. Deze service wordt u aangeboden mits een transportvergoeding welke afhankelijk is van uw locatie. Vraag gerust meer informatie aan onze baliemederwerkers.